Spotty & Haynz Tomeyto Keçap


 Fotoğafta görünen mavi kazaklı hatun kim bilin bakalım?

Spotty!

Sıpoticimle ne zamandır buluşacağız, özleştik(?). En son ne zaman görüştük onu bile hatırlayamadım şuan. Spotty bütlere geldi, derslerini verdi (!öyle umuyoruz) gideceği gün buluştuk. 

İlk önce yemek yiyelim dedik. Hamburger aldık. Ben akıllı(!) her zamanki gibi ketçabı salladım salladım ters çevirip kapağını açtım (bu sırada yine çalkalamaya devam ederek) ve FOOOŞ. Ben şoka girdim spotty'e bakıyorum. Spotty kahkaha atıyor. Benim yüreğime indi. Üstüm saçım başım battı sandım. Meğer sadece şişe batmış. O an nasıl bir ifadem vardı bilmiyorum ama sıpoticim baya güldü. :)
(Yazı adını bu olaydan aldı diye de ekleyelim)



BenRaif blogunun sahibi Raif'i andık. Yemekler geldi ben hemen "Raifcim tepeden çekin demişti, dur deneyelim" dedim ve ikimiz de çektik. Işık sol üstten geldiği için patates kasesi biraz sorun çıkardı, ben de yerlerini değiştirmeye üşendim ama olsun! 

100 kadar fotoğraf çekilmişiz. Geçen sene bir gün yine bolca fotoğraf çekmiştik ve bazıları gerçekten güzeldi. Yine öyle çekmek istedik, ama hem hava kapalıydı hem de mekan farklıydı. Hem de Retrica bizi yüzüstü bıraktı! 
Gelecek sefer eski mekanımıza gideceğiz! Hem oranın kahveleri daha güzel :)




Ne içsek ne içsek? Mochamelli diye mocha çakması olacağını tahmin ettiğim bir şey aldım. Gerçekten çakma gibiydi, 4 farklı renk vardı bardakta. Spotty normal Mocha aldı, onunki de çorba kasesi gibi devasa bir bardakta geldi. 

Fotoğraf çekilirken baya eğlendik. Son birkaç buluşmamızda bu kadar çok gülmemiştik. Gerçekten özlemişsek demekki!!

Fotoğraf çekilirken Spotty
Kameran nerede?
Nereye bakıyoruz?
falan dedi baya güldük. 
Telefonumu ters tutup usb girişine basmaya çalışarak ben bunu açamadım dedi. Sonra güldü telefonu düzüne çevirdi bana göstermek için tekrar tersini çevirdi ve çevirdiğini unutup yine açmayı çalıştı. En çok buna güldük sanırım. :)


Geçen gün de Nimbus ve Black ile buluştum. Nasıl özlemişim keretaları!! Nimbus zaten kendini bana sevdirmek konusunda master yapıyor şuan.  Rose bile konuştuğumuzda "Sanki sen Nimbus'u daha çok seviyorsun, Black biraz manyak" diyor. Gerçekten öyle. :)

Üçümüz "Bana Masal Anlatma" ya gittik. Çok güzel filmdi ama yan taraflardan mal bir gülme sesi geliyordu. Ben de Black'in yanındaki adam sanmıştım. Meğer Black'miş. Onun kafası iyi gibiydi, yürüyen merdivende dans etti falan. Şapşal. 
Sonra sokak şeklinde tasarlanmış bir kafeye gittik.
Muhabbetlerini, birbirlerine laf sokmalarını, açıkca her şeyi söyleyebilmemizi gerçekten özlemişim. Bunu söylerken ben de çok şaşkınım çünkü kolay kolay bir şeyi özleyen biri değilim. 

"Bizi tanımasan napardın" dediler. O an gözümde Türkiye'de diyetetik okuyan bir moody canlandı. Ben de "Muhtemelen daha iyi bir yerde olurdum!" dedim. Güldüler. Nimbus hemen "Ot gibi yaşardın burada" dedi. Haklı. 20yıllık hayatımda sahip olduğum en iyi dostlar onlar. Bana asla sırtını dönmeyeceğine emin olduğum tek insanlar onlar. Herkes gider onlar kalır, bundan eminim. (Nimbus olsa "kimse için o kadar emin olma!" derdi. Beyimiz biraz gerçekçi de.)


Annemin misafirleri geldi geçen gün. Bir üst fotodaki vişneli keki de annem yaptı. Violet'in tarifiymiş. Aslında dışarı çıkayım misafirlerken varken sıkılırım diyordum. Bebişlerin geleceğini duyunca kaldım. Biri 3aylık, biri 5aylık biri 18aylık (o minik albino malesef) üç bebiş geldi. (Bir de 6yaşında bir kız vardı ama çok cadıydı kafasını alıp duvara sokmak istedim)

Yukarıdaki bebiş çok tatlıydı. Üç aylıkmış, sarışın mavi gözlü. "Gözler lensi mi cınım?". Gerçekten lens gibiydi! Ben kuçaklayıp içeri götürmüştüm,annesi hemen peşimden geldi. Kıymetlı heralde çocuğu baya! Ellettirmedi, aman yemedik! 
Black'e bunu anlattım "Organ mafyası gibi kaçırmışsın çocuğu tabi gelir kadın!" dedi. Pek sevemedik ama tombiş tombiş kolları göbüşü kucaklamak bile yetti. 

Yorumlar

  1. Yaa spottyle mi buluştunuz, kıskandım gerçekten :((
    Benim niye blogger olan buluşabileceğim bir arkadaşım yok şöyle ya.. Çok şanslısınız valla :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geçen seneden beri buluşuyoruz. ;)

      Eğlenceli oluyor, bazen bloggerları bile çekiştiriyoruz :P

      Sil
  2. Üzgünümmm gülmemek elde değildi ne yapabilirim? :D
    Yazın her zamanki gibi çok güzel olmuş. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin edebiliyorum :)
      Teşekkür ederim :*

      Sil
  3. Öncelikle şunu söylemeliyim ki KARNIM ACIKTI! :D Hamburger çok güzel gözüküyor! Tabii ki de fotografik açıdan canım, o kadar da aç bir insan değilim yoksa yani... (YALANCI)
    Öyle bir ketçap sahnesiyle bir pizzacıda karşı karşıya kalmıştım yıllar önce. Dükkan sahibi faciadan sonra duvarları boyatmak zorunda kalmıştı :D Sen ucuz kurtulmuşsun :)
    Üstteki yorumdan aldığım yetkiye dayanarak soruyorum, andınız mı dedikodumu mu yaptınız haa itiraf edin çabuk :D
    Son olarak da bebeğe değinmek istiyorum. Bakışlarını annesinden almış olması çok muhtemel gibi geldi bana :D (Öyle anneye öyle bakış yapacak bir şey yok :S)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamburgerler gerçekten lezzetliydi, yolun buralara düşerse gideriz seninle de ;)
      Ne yaptın canım sen de ya ketçaptan atom bombası mı yaptın? Yazık adama.
      Andık yaa ne dedikodusu aşk olsun !!
      Sen öyle deyince ben de bir baktım da.. Gerçekten olabilir, var öyle bir bakışı bebişin :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

17 Ay Sonra...

Sonunda benim de yüzüm gülüyor be!

Moody'nin Ic Sesinden: Güzellige Dair