Moody is back, Bitches!




Geri döndüüüüm! 



En son Temmuzda yazmışım! Temmuzda!



O zamandan beri neler mi oldu? Tabiki üniversite sınavı açıklandı. Keçi inadımla ilk 10 sıraya diyetetik yazdım gerisine ailemin istediği gibi mühendislik yazdım. 10. tercihim geldi, şuan diyetetik okuyorum. Evet gençler, Moody diyetisyen oluyor! Bu kadar güzel bir olayı bu kadar kısa geçtiğime inanamıyorum. Hayatımda başıma gelen en güzel şeylerden biri oldu bu bölümü kazanmam.



Tatilden döndük, bir ay sonra üniversiteyi okuyacağım şehre geldim babamla. Ev tuttuk, iki kızla beraber eve çıktım. Kızlardan birini babamın arkadaşı buldu, diğerini internetten bulduk. İlk ay sonunda internetten bulduğumuz kızı evden attık. -Bu kısımları kısaca geçiyorum çünkü o kadar ekşın oldu ki aklınız durur- Bin bir zahmet yerine yenisini bulduk(yine internetten, yok anam akıllanmadık, akıllanmadık!) 


Bu yazıyı kısa keseceğim çünkü eve gittiğim zaman Spotty ile buluştuk ve söz verdim blog yazacağım diye. Başlangıç olsun bu, temelleri atayım diye yazıyorum şuan. Zira yapmam gereken bir ödev var, o yüzden şimdilik adios! 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

17 Ay Sonra...

Sonunda benim de yüzüm gülüyor be!

Moody'nin Ic Sesinden: Güzellige Dair