Kimler Gelmis Kimler Geçmis?


Geçen yazılarda gerçekten kısa bir şekilde özetlediğim gibi taşındım, üniversiteye başladım. Pek fazla olmasa da yeni kişilerle tanıştım. Onları eklemezsek olmaz. 

Okula başlamadan önce twitterdan bizim okuldan bölümden birkaç kız takip etmiştim, hepsinin üst sınıf olduğunu sanıyordum. Biri de yeniymiş beni geri takip etti ve dm attı. Konuştuk okul başlayana kadar. Okul başladığında da ilk hafta geldim ev tuttuk, evi temizledim falan(ev arkadaşlarım 20gün sonra geldi, yani yalnızdım ilk 20gün) cuma günü ancak okula gidebildim. O gün onunla buluştuk, sınıfa gittik. O tabi önceden herkesle tanışmış falan. Gidince hemen muhabbete başladı ve benım kimseyi tanımadığımı bilmesine rağmen beni kimseyle tanıştırmadı orada bir afalladım şaşırdım, kendim bir iki kişiyle tanıştım konuştum. Okula giderken durakta gördüğüm kızlar vardı. "Aaa biz sabah aynı duraktan bindiiiik!" diye acemice girdim lafa. (Not: O kızla hala görüşüyooooz gayet de iyi girmişim olaya) Sonra dersten çıktık, daha önceden 'çok tatlı bir kızla tanıştım' dediği bir kızla tanıştırdı beni. O günden sonra twitterdan eklediğim kız, durakta gördüğüm kız ve tatlı kız hep beraber takıldık. 

Twitterdan eklediğim kız; Cover, Durakta gördüğüm kız; Cream, Tatlı kız; Apple olsun. 

Cover yurtta kalıyor yani yemekhanede yiyor, Cream okulda hiç yemek yemiyor. E biz ders aralarında acıkıyoruz haliyle Apple ile beraber yiyorduk. Devamlı beraber olunca biz Apple ile yakınlaştık. Ama ben önceden Cover ile de konuştuğum için ona da aynı davranıyordum. (En azından öyle davrandığımı düşünüyordum.) O zamanlardan beri Apple ile çok iyiyiz.

İlk haftalarda Cover hep oda arkadaşıyla takıldı ve hiç beni çağırmadı. Evde yalnız olduğumu, sıkıldığımı ve korktuğumu biliyordu. Her hafta merkeze indiler, evime yürüme mesafesindeki yerlerde takıldılar ve beni hiç çağırmadı. Ki oda arkadaşıyla da tanıştım ben. Apple bile ev arkadaşlarıyla tanışmamış olmama rağmen kaç defa beni dışarı çağırdı, ben Cover'a kırıldım haliyle. Haklı değil miyim?

Vize haftasından önce bir salı günü Cover herkesin yanından "Gel sana bir şey anlatacağım" dedi heyecanla çekti. Anlattı, bir çocuktan hoşlanıyormuş çocuk bunu faceten eklemiş görüşüyorlarmış falan. Ertesi gün de derslerde beraberdik. Perşembe günü ders yok, biz o gün Apple ile okulun kütüphanesine gittik. Cover'ın oda arkadaşını gördük. Milyon defa 'Cover nerede, gelmeyecek mi?' diye sordum, geçiştirdi hiç cevap vermedi. O gün bugündür Cover ile konuşmuyoruz. Sadece birkaç defa mecburiyetten birkaç şey sordu cevap verdim, ben sordum o cevap verdi falan. 

Şimdi bir kız daha var, onun adı da Birdy olsun. Cover'la küsmeden önce konuşurken falan hep 'Ay şu kızı da yanımıza çekelim' falan derdi ama kız gelirken Türkiyeden sevgilisini getirmiş, o yüzden arkadaş edinme derdi yok kimseyi takmıyor hatun. Neyse. Kız ortaya karışık takılıyor işte. 

Bugün Cream, Birdy, Apple ve ben kütüphanede oturuyoruz. Cover'dan laf açıldı, nasıl oldu anlamadım. Cover, Birdy'e dün söylemiş bana neden kırıldığını, ama kız inadım inat ben laf taşımam diyor söylemiyor. Biz Apple ile takılmaya başlayınca küstü diye düşünmüştüm ben ama Cover muhabbeti bir anda kesti. Ben o kadar üzüldüm ki anlatamam. Kimse de anlamıyor beni bu konuda. Burada her şeyimi anlattığım tek insandı o, bir anda resmen götünü döndü bana. Haliyle yıkıldım desem yeridir. Birdy inat edince ben de "Apple ile yakınlaştığımız için mi küsmüş?" dedim, "Hayır, ondan değil. Sen git sor, o söylesin." dedi. Bundan başka sebep gelmedi aklıma, bu bile saçma geliyor ki sebebi daha ne kadar saçma bir şey olabilir? Gidip konuşsam mı konuşmasam mı karar veremedim. Bir de Birdy dedi ki "Bence bir an önce git konuş, ikiniz de birbiriniz ile ilgili yanlış düşünmeye başladınız" dedi. Konuşmamaya başladığı ilk hafta, gerçekten düşündüm gidip sormayı. Ama o kadar göt davrandı ki, illallah ettim, sinirimden öldüm öldüm dirildim. Apple, Birdy'e sordu "Sence haklı mı peki?" diye, bir an sessizlik oldu cevap veremedi. Ben anladım onu haklı gördüğünü ama kızı kurtarmak için "Aramızda ne olduğunu bilmiyor ki, karar veremez" dedim. 

Sonra konu kapandı, konu benim aklımı bir süre daha meşgul etti. Gerçekten gidip konuşmak, barışmak istedim. Ama küsme sebebi boktansa gerçekten sinirlenirim, iyice bozuşuruz. Bir dolu ikilem içerisindeyim yani. Apple'ın hep dediği gibi İKİ UCU BOKLU DEĞNEK

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

17 Ay Sonra...

Moody'nin Ic Sesinden: Güzellige Dair

Sonunda benim de yüzüm gülüyor be!